سئوسیگ

چگونه روند افزایش فالوور اینستاگرام خود را چند برابر کنیم

پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

افزایش فالوور اینستاگرام

سلام به دوستای خوب و همراه سایت سئوسیگ با یکی دیگه از آموزش های دیجیتال مارکتینگ در خصوص افزایش فالوور اینستاگرام در خدمت شما هستیم لطفاً تا انتها با ما همراه باشید :

۷ راهکار نینجائی برای جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام

امروزه شبکه ی اجتماعی اینستاگرام به یکی از سیستم های بزرگ کسب و کار آنلاین تبدیل شده است. بسیاری از کاربرهای این شبکه اجتماعی از پیج خود درآمدهای قابل توجهی دارند. اگر شما هم تصمیم دارید که به جمع این افراد بپیوندید باید بگویم که رشد پیج شما مستلزم ۶ ماه تلاش بی وقفه است تا بتوانید به هدف نهائی خود دستیابید.

ما در این مطلب از سئوسیگ در خصوص ۷ راهکار موثر و تست شده برای افزایش فالوور اینستاگرام با شما صحبت خواهیم کرد اگر این هفت راهکار را بدرستی بکار بگیرید مطمئن باشید ظرف چندماه پیج اینستاگرام شما رشد چشمگیری خواهد داشت.

۱- چه وقت پست خود را منتشر کنید ؟

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که کاربران آن در ساعت های خاصی فعالیت بیشتری دارند لذا اگر بتوانید این ساعات خاص را شناسایی کنید می توانید از آنها به نفع خود جهت افزایش فالوور اینستاگرام خود استفاده کنید.

برای اینکه بدانید کاربران پیج شما در چه ساعاتی بیشتر فعال هستند ابتدا باید پیج تان را بیزینس کنید در صورتی که پیج تان بیزینس باشد از طریق منوی همبرگری بالای پیج (شماره یک در تصویر) گزینه Insights (شماره دو در تصویر) را انتخاب کنید. پس از ورود به پنجره گزینه های متفاوتی به نمایش گذاشته می شود هرکدام از این قسمت ها گزارشات متفاوتی از فالوورهای شما در اختیارتان قرار می دهند.

برای آنالیز بهترین زمان ارسال پست باید به بخش Audience (بخش زرد رنگ شماره سه در تصویر) مراجعه کنید، پس از ورود به این بخش صفحه را اسکرول کنید تا به قسمت Followers برسید (کادر زرد رنگ مشخص شده در تصویر) در این بخش از طریق نمودار میزان فعالیت فالوورهای شما در ساعت های مختلف و همچنین در روزهای مختلف ارائه می گردد . هرچه نمودار پررنگتر و بلندتر باشد آن ساعت یا روز فعالیت فالوورها بیشتر از سایر ساعات و روزها است.

برای مثال اگر ساعت ۹p در روز چهارشنبه به رنگ آبی تیره است و از سایر نمودارها بلندتر است این بدان معنی می باشد که اگر شما در این ساعت و روز پست خود را منتشر کنید بیشتر در معرض  دید فالوورهای پیجتان قرار خواهد گرفت.

 

 

۲- پست جدید خود را حتماً پس از انتشار در استوری نیز منتشر کنید

بسیاری از کاربران اینستاگرام به بخش پست های منتشر شده در صفحه اصلی اینستاگرام خود توجه نمی کنند و فقط استوری ها را باز می کنند اگر شما پست منتشر شده خود را در استوری نیز منتشر کنید و از فالوور هایتان بخوانید پست جدید شما را مطالعه نمایند مطمئن باشید ویو و لایک پست شما به مقدار چشمگیری افزایش خواهد یافت و این کار می تواند باعث ارتقاء جایگاه پست شما و در نتیجه افزایش فالوور اینستاگرام شما شود.

۳- کپشن های سوال برانگیز بنویسید

اگر به دنبال افزایش فالوور ایسنتاگرام خود هستید باید کپشن پست خود را به گونه ای بنویسید که یک سوال بی پاسخ در آن وجود داشته باشد و از فالوورها بخواهید در صورتی که سوالی برایشان مطرح است حتماً در بخش کامنت ها از شما پاسخ را جویا شوند. از فالوورهای خود بخواهید نظرشان را در مورد پست شما بنویسند. اینکار باعث می شود فالوورهای شما درگیر پیجتان شوند و زمان ماندگاری آنها time on page در صفحه پست شما زیاد شود.

۴- کامنت ها و تاثیر آنها در افزایش فالوور اینستاگرام

با استفاده از روش پیش گفته شده در ردیف سه سعی کنید فالوورها را مجاب به نوشتن کامنت کنید و در کمترین زمان ممکن پاسخ آنها را بدهید. منتظر گذاشتن فالوورها برای دریافت پاسخ کامنت شان باعث کاهش اطمینان آنها نسبت به شما خواهد شد. طول کامنتت های دریافتی و ارسالی باید حداقل شامل چهار کلمه باشند و اگر حداقل یکی از این چهار کلمه “عالی” – “این بسیار خوب است”-“محتوای کاربردی” – “مطلب خوبی بود” در کامنت ها نوشته شود باعث تحریک الگوریتم های اینستاگرام می شود و این موضوع در محبوبیت محتوا بسیار تاثیر گذار است. توجه داشته باشید در الگوریتم های جدید اینستاگرام کامنت های ایموجی بعنوان اسپم شناخته می شوند. پس سعی کنید در پاسخ های خود از جمله استفاده کنید و تنها به ایموجی بسنده نکنید.

۵- ۶۰ دقیقه طلائی را از دست ندهید

الگوریتم های اینستاگرام به گونه ای نوشته شده اند که پست منتشر شده ی شما را در ۶۰ دقیقه اول تحت پایش قرار می دهند. اگر پست منتشر شده در این ۶۰ دقیقه بتواند تعداد لایک ها، ویوها و کامنت های خوبی که نسبت آنها توسط الگوریتم ها براساس فالوورهای شما تعیین می شود دریافت نماید، از نظر اینستا یعنی این یک محتوای کاربر پسند و با کیفیت است. در نتیجه الگوریتم ها پست را در سایر قسمت های اینستا از جمله اکسپلور و ساجست ها به نمایش می گذارند.

این یعنی بازدید بیشتر از پست شما و در پی آن افزایش فالوور اینستاگرام شما بوسیله خود اینستا خیلی عالیه نه ؟؟!!! برای اینکه بتوانید از الگوریتم اینستاگرام به نفع خودتان استفاده کنید این مقاله را حتماً مطالعه کنید.

۶- آنالیز پست های قبلی خود را فراموش نکنید

یکی دیگر از کارهایی که روی افزایش فالوور اینستاگرام شما تاثیر میگذارد اشتراک گذاری محتوای شما توسط فالوورهاست.

اما چه کاری انجام دهیم تا فالوورها دست به این کار بزنند ؟

ابتدا محتوای خوب و با کیفیت تولید کنید. پس از مدتی پست های تان را از طریق آیکون اشتراک که در تصویر زیر مشخص شده بررسی کنید ببینید کدام پست ها بیشتر به اشتراک گذاشته شده اند. این پست ها را سرلوحه تولید محتوای آینده ی خود قرار دهید. این گونه پست ها از نظر فالوورهای شما باکیفیت و جذاب محسوب شده اند در نتیجه بهترست منبعد محتوایی مشابه و همسو البته جدید تولید و منتشر کنید. تا مجدداً مورد لطف فالوورهایتان قرار بگیرند.

 

اشتراک گذاری در اینستاگرام

۷- استفاده از پیج رقبا در جهت افزایش فالوورها

یکی دیگر از راهکارهای فوق العاده موثر در افزایش فالوور اینستاگرام استفاده از کامنت پست های پیج رقیب شماست. روزانه بخشی از وقت خود را صرف گشتن در پست های رقبا کنید و هرکجا کامنت بی پاسخی مشاهده کردید در صورت داشتن یک پاسخ درست حتماً به او پاسخ دهید، شخصی که پاسخ او را داده اید یک فالوور همیشگی برای پیج شما خواهد شد.

 


 

خوشحالم که تا انتهای این آموزش با ما همراه بوده اید امیدوارم این مطلب مورد استفاده شما قرار بگیرد. در پست های آینده با مطالب آموزشی جدید و بروز در مورد اینستاگرام همراه شما خواهیم بود می توانید جهت اطلاع از آموزش های جدید ما پیج اینستاگرام سئوسیگ به آدرس زیر را دنبال کنید.

در انتها خواهشمندیم نقطه نظرات خود را در مورد این مطلب و سوالات پیش آمده را از طریق بخش دیدگاها با ما و سایرین در میان بگذارید.

لطفاً اگر این مطلب مفید واقع شد آن را از طریق کلید های زیر به اشتراک بگذارید متشکرم.

 

 

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©