سئوسیگ

چگونه از الگوریتم اینستاگرام به نفع خودمان برای افزایش فالوورها استفاده کنیم

پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

الگوریتم اینستاگرام

الگوریتم اینستاگرام بمنظور رشد فالوورهای کاربران اینستاگرام بروز شد شما چگونه می توانید از این آپدیت به نفع خودتان استفاده کنید ؟

شما باید بدانید که چگونه می توانید با استفاده از الگوریتم اینستاگرام باعث رشد و افزایش فالوورهای خود شوید. اگر شما هم بدنبال درک چگونگی عملکرد این الگوریتم و چگونگی استفاده از آن به نفع خودتان هستید پس لطفاً تا انتهای این مقاله از سئوسیگ همراه باشید.

الگوریتم اینستاگرام

ما دراین مطلب قصد داریم سه سیگنال مهم و تعیین کنند که باعث می شوند الگوریتم اینستاگرام براساس آنها پیج شما را رتبه بندی کند را توضیح دهیم. اگر شما هم درگیر افت شدید فالوورها و لایک های خود هستید با دقت روش استفاده از این سه سیگنال را فرابگیرید.

ما در سئوسیگ تصمیم گرفتیم در خصوص الگوریتم اینستاگرام تحقیقی انجام دهیم در این تحقیق نتایج جالبی بدست آمد که نشان داد الگوریتم اینستا اساساً کل عملکرد شما در پیج تان را شناسائی می کند و عملکرد خود را براساس آن پایه گذاری می کند. الگوریتم اینستاگرام واقعاً کار می کند.

سال قبل جولینان گاتمن مدیر محصول نرم افزار اینستاگرام در جمع خبرنگاران توضیحاتی در مورد نحوه کار الگوریتم اینستا ارائه کرد اما بسیاری از مردم دقیقاً روش کار این سیستم را هنوز نمی دانند و نمی توانند از آن به نفع خودشان استفاده کنند.

 تمام کسانی که در اینستاگرام فعال هستند بگونه ای رفتار خاص خودشان را دارند محتوای تولید شده توسط آنها، محتوائی که لایک می کنند و یا پیج هائی که فالوو می کنند همه توسط الگوریتم اینستاگرام تحت نظر هستند.

پس از مدتی الگوریتم اینستاگرام که یک زبان یادگیری ماشین است رفتار شما را یاد می گیرد و از این به بعد رفتار خودش را بر پایه رفتار گذشته شما پایه گذاری می کند. الگوریتم از این پس می داند شما چه چیزی را دوست دارید چه چیزی را دوست ندارید و به دنبال چه مطالبی هستید. حالا شما هر آنچه در اینستاگرام می بینید خوراکی است که خودتان قبلا به خورد الگوریتم داده اید. از این پس الگوریتم اینستاگرام است که برای شما تصمیم می گیرد چه مطالب و یا صفحه چه کسانی را به شما نشان دهد.

واقعاً الگوریتم اینستاگرام چگونه این ها را تشخیص می دهد ؟

 این الگوریتم براساس سه فاکتور پیج شما را رتبه بندی می کند اگر شما این سه فاکتور را بدانید می توانید از الگوریتم به نفع خودتان استفاده کنید.

پیج شما دیده می شود ولی هیچگونه سوشیال سیگنالی از بازدید کنندگان دریافت نمی کنید چرا اینگونه است ؟

اولین فاکتور علاقه است

خب الگوریتم اینستاگرام براساس رفتار گذشته شما پیش بینی می کند که به چه چیزی علاقه دارید و در آینده چه چیزی دوست خواهید داشت !! همچنین اینستاگرام با استفاده از فناوری تشخیص عکس مطالب پست ها، عکس های آنها و ویدیو ها را آنالیز می کند و براساس علاقمندی های شما که از رفتار قبلی متوجه آنها شده پست ها را انتخاب و به شما نمایش می دهد.

بنابراین چگونه می توانید از این امر به نفع خود استفاده کنید؟

خیلی ساده بگذارید این موضوع را با یک مثال توضیح دهیم من یک حساب کاربری دارم و هر وقت که وارد پیجم می شوم چیزی را در صفحه خانه و یا اکسپلور خود می بینم که به نظر می رسد من آنها را دوست دارم. برای مثال غروب آفتاب آنگاه احتمال اینکه من آن پست را لایک کنم یا به پیج مربوطه سر بزنم بسیار زیاد است. من عکس های غروب آفتاب را دوست دارم الگوریتم از رفتارهای قبلی من این را دانسته و حالا براساس آن در فید و یا اکسپلور به من عکس یا ویدیوی یک غروب آفتاب را نمایش می هد.

خب حالا چگونه می توانیم از این موضوع به نفع خودمان استفاده کنیم کافیست به پست های خود نگاه کنید پست هائی که بیشترین لایک، ویو و کامنت را دریافت کرده اند را شناسائی کنید در بین آنها به دنبال یک نقطه اشتراک بگردید. برای مثال ممکن است پست هائی که در آنها عکس صورت شما بوده بیشترین سوشیال سیگنال را دریافت کرده اند.

این اتفاق برای همه یکسان نیست ممکن است در نوع عکس ها متفاوت باشد ممکن است شما در بین پست هایتان عکس های گرافیکی به همراه یک جمله پند آموز داشته باشید و این پست ها نسبت به سایر پست ها بیشترین لایک و کامنت را دریافت کرده اند پس منبعد تعداد بیشتری از این پست ها تولید و منتشر کنید. اینگونه می توانید درگیری کاربران را با پیج خود بیشتر کنید.

یک راه دیگر برای دانستن اینکه فالوورهای شما یه چه محتوائی علاقه دارند و آنها را بیشتر لایک می کنند استفاده از بخش Following موجود در بخش لایک پیجتان است، در این قسمت می توانید ببینید که دنبال کننده گان شما چه پست هائی را بیشتر لایک کرده اند براساس آمار بدست آمده می توانید یک برنامه تولید محتوای کاربر پسند پیاده کنید. و از همان نوع محتوا در پیج خود منتشر کنید.

الگوریتم در صورت مشاهده این نوع محتوا براساس علاقمندی فالوورهایتان محتوای شما را به آنها نمایش می دهد پس هر چقدر محتوای تولیدی شما به علاقه فالوورهایتان نزدیکتر باشد سوشیال سیگنال بیشتری دریافت خواهید کرد.

دومین فاکتور تازگی و به موقع بودن است

هرچه محتوای شما جدیدتر و بروز تر باشد الگوریتم آن را بیشتر به نمایش می گذارد چگونه می توان از این موضوع به نفع خود استفاده کنیم ؟

الگوریتم قادر است محتوای شما را آنالیز کند اگر متوجه شود که محتوای شما تکراری و قدیمی است آن را به نمایش نمی گذارد. پس محتوای خود را بروز و جدید تولید کنید.

باید بدانید که چه زمانی فالوورهای شما بیشترین فعالیت را در اینستاگرام دارند. در مقاله چگونه روند افزایش فالوور اینستاگرام خود را چند برابر کنیم در مورد چگونگی اطلاع از این موضوع صحبت کردیم با استفاده از روش گفته شده بهترین زمان برای ارسال پست را پیدا کنید. در این زمان قطعاً اکثر فالوورهای شما آنلاین هستند و احتمال بازدید از پست شما بسیار افزایش پیدا می کند.

اگر می خواهید پست خود را در اینستاگرام دفن کنید آن را در زمان های کم بازدید ارسال کنید…!!؟؟

روش دیگر برای پیدا کردن زمان های مناسب انتشار پست استفاده از نرم افزارهای when to post است که  می توانید آنها را روی گوشی هوشمند خود نصب نموده و از طریق آنها بهترین زمان های ارسال پست که درصد بیشتری از فالوورهای شما آنلاین هستند را شناسائی کنید.

لینک نرم افزار برای گوشی های اپل :

When To Post

سومین فاکتور مهم در الگوریتم اینستاگرام ارتباط است

الگوریتم اینستاگرام محتوا را براساس ارتباط بین پیج ها نیز در معرض دید دیگران قرار می دهد. برای مثال اگر شما شخصی را فالو کنید که پست های مربوط به خودرو میگذارد حالا اگر یکی از فالوینگ های شما نیز به خودرو علاقه داشته باشد الگوریتم این را تشخیص داده و آن پیجی را که مطالب مربوط به ماشین منتشر می کند و شما آن را فالو می کنید به او ساجست می دهد.

کارهائی که باید برای برقراری ارتباط بیشتر و درگیر کردن فالورها بصورت روزانه انجام دهید عبارتند از  :

  • ارتباط خود را با پیج افرادی که به حوزه کاری شما مرتبط هستند بیشتر کنید.
  • تعامل خود را با فالوورهایتان از طریق لایک کردن پست های آنها، کامنت و دایرکت بیشتر کنید.
  • در کپشن های خود از کاربران بخواهید در مورد محتوای شما اظهار نظر کنند و یا پست شما را با دیگران به اشتراک بگذارند. اگر فالوورهای شما دست به این اقدامات بزنند سیگنال های مثبتی به الگوریتم اینستاگرام داده می شود. باتوجه به این موضوع الگوریتم پست های شما را در صفحات بیشتری به نمایش می گذارد.
  • یک راهکار خوب که قطعاً جواب می دهد برقراری ارتباط از طریق فالوورهای اکانت های مشابه شما است. برای مثال اگر شما در حوزه عکاسی فعال هستید پیج های مشابه خود را پیدا کنید و کامنت فالوورهائی که در زیر جدیدترین پست ها کامنت گذاشته اند را لایک کنید و اگر پاسخی برای بعضی از کامنت ها دارید آن را بنویسید. این باعث می شود آنها از وجود پیج شما مطلع شوند و یک ارتباط دوطرفه با شما برقرار کنند.
  • راهکار سوم استفاده از دایرکت است بسیاری از کاربران اینستاگرام تمایلی به استفاده از Dms ندارند ولی باید بدانید که دایرکت اینستا یکی از قویترین ابزارهای برقراری ارتباط است. روزانه ۱۰ تا ۲۰ دقیقه وقت بگذارید و برای فالوورهای جدیدی که شما را دنبال کرده اند پیام صوتی بفرستید در پیام خود از آنها تشکر کنید و به آنها بگوئید اگر محتوائی نیاز دارند و یا سوالی دارند شما می توانید به آنها کمک کنید. این بهترین روش برای درگیر کردن فالوورهایتان است.
  • نکته چهارم اینکه به فالوورهای خود یادآوری کنید برای اطلاع از پست های جدید اعلان ها را روشن کنند اگر اعلان ها روشن باشند به محض ارسال پست جدید نوتیفیکشن (اعلان) آن به فالوورها ارسال شده و شما می توانید در ۶۰ دقیقه طلائی سوشیال سیگنال های زیادی دریافت کنید. و از همه مهم تر درگیری اولیه فالوورها در یکساعت اول می تواند پست شما را به اکسپلور منتقل کند.
چگونه از فالوورها بخواهیم اعلان ها را روشن کنند ؟

بطور مستقیم از فالوورها بخواهید که اعلان ها را روشن کنند از طریق علامت سه نقطه در کنار یکی از پست های شما و کلیک کردن روی گزینه turn on post notifications  اعلان ها روشن می شوند. در این درخواست اگر فالووری به پست های شما علاقمند باشد حتماً اعلان را روشن خواهد کرد.

کلام آخر

اگر احساس می کنید پست های شما دیده نمی شوند و فکر می کنید اینستاگرام شما را جریمه و یا به اصطلاح شادوبن کرده در واقع اینگونه نیست و فقط پست های شما بدلیل عدم توجه به این سه فاکتور مهم از نظر الگوریتم اینستاگرام است که در معرض دید دیگران قرار داده نمی شوند.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©