سئوسیگ

آیا چیزی به اسم شادوبن در اینستاگرام وجود دارد ….؟؟!!

پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

شادوبن اینستاگرام

اخیراً بسیاری از پیج های اینستاگرام بدلیل خاصی به نام شادوبن افت بازدید و گاهاً عدم نمایش پست ها را در اینستاگرام تجربه نموده اند. اما واقعاً دلیل شادوبن چیست آیا چنین چیزی در الگوریتم اینستاگرام وجود دارد. ما در این محتوا از سئوسیگ در خصوص شادوبن صحبت خواهیم کرد. لطفاً تا انتها با ما همراه باشید.

در ضمن اگر این مقاله مورد استفاده شما قرار گرفت لطفا آن را از طریق کلیدهای اشتراک در پیج های خود به اشتراک بگذارید و ما را در ارائه آموزش های کاربردی و مهم یاری فرمائید.

شادوبن چیست و دلایل بروز آن کدامند ؟

اصطلاح شادوبن توسط کارشناسان اینستاگرام و کاربران این شبکه اجتماعی مدتی است که مورد استفاده قرار می گیرد. زمانی که بازدید یک پیج اینستاگرام افت می کند و یا پست های آن در فید، هشتک، اکسپلور و سایر قسمت های اینستاگرام به نمایش گذاشته نمی شوند به اصطلاح می گویند آن پیج شادوبن شده است. اما اینستاگرام واقعاً چیزی به اسم شادوبن ندارد ولی الگوریتم اینستاگرام ممکن است بدلیل مشاهده تقلب و یا عدم استفاده ی اصولی از امکانات اینستا برای پیج شما محدودیت قائل شود که به اصطلاح به آن شادوبن گفته می شود.

چگونه متوجه شویم که حساب کاربری ما شادوبن شده ؟

برای اینکه بدانید اکانت شما شادوبن شده یا خیر ابتدا باید پیج شما از نوع بیزینس باشد. از طریق منوی همبرگری وارد گزینه Insights شوید و در آنجا نگاهی به بخش Activity و نمودارهای Discovery  بیندازید. اگر نمودارها بی نظم هستند و بصورت روزانه دچار افت و یا سعود شده اند این نشان می دهد که پیج شما نرمال است ولی اگر مشابه شکل زیر به یکباره دچار افت شده و نمودارها کوتاه شده اند این حاکی از شادوبن شدن پیج شماست.

 

شادوبن در اینستاگرام

اگر حساب کاربری شما بیزینس نیست می توانید از طریق یک حساب کاربری دیگر هشتک یکی از پست های خود را چک کنید. اگر هشتک شما در بین پست ها به نمایش گذاشته شود یعنی پیج تان مشکلی ندارد، ولی اگر پست شما به نمایش گذاشته نشد یعنی پیج شما شادوبن شده است. برای اینکه بهتر متوجه شوید سعی کنید از هشتک های کم سرچ استفاده کنید.

چرا پیج دچار محدودیت شده و با افت بازدید و عدم نمایش پست های آن مواجهه می شود ؟

۱- یکی از دلایل بوجود آمدن شادوبن عدم استفاده اصولی از فاکتورهای الگوریتم اینستاگرام است. برای اینکه بتوانید از الگوریتم اینستاگرام به نفع خودتان استفاده نمائید تا مشکل شادوبن برای پیج تان رخ ندهد. باید فاکتورهای زیر را مدنظر داشته باشید و محتوای خود را براساس آنها تولید و منتشر نمائید :

  • علاقمندی
  • تازگی و به موقع بودن
  • ارتباطات

از طریق مقاله چگونه از الگوریتم اینستاگرام به نفع خودمان برای رشد فالوورها استفاده کنیم می توانید در خصوص نحوه استفاده از سه فاکتور بالا بصورت کامل اطلاعات کسب نمائید.

۲- استفاده نادرست از هشتک ها یکی دیگر از دلایل شادوبن

هشتک ها یکی از قابلیت های بسیار کاربردی در اینستاگرام هستند که می توانند پست های شما را در دسته بندی های اینستاگرام قرار دهند و این باعث افزایش بازدید پست ها و در پی آن افزایش فالوور شما خواهد شد. اما همیشه هم اینگونه نیست الگوریتم اینستاگرام در خصوص استفاده از هشتک ها قوانینی دارد که در صورت عدم رعایت این قوانین نه تنها استفاده از هشتک مفید نخواهد بود بلکه می تواند فعالیت پیج شما توسط الگوریتم محدود و وارد دایره قرمز نماید.

  • اگر شما در پست های خود از هشتک های غیر مرتبط استفاده کنید الگوریتم اینستاگرام دچار خطا می شود و این خطا باعث می شود که الگوریتم متوجه نوع محتوا و محل واقعی نمایش آن نشود و این باعث می شود که پست شما در مکان درست نمایش داده نشود و یا بطور کامل از نمایش ها حذف شود. سعی کنید از هشتک های مرتبط به محتوای خود استفاده کنید.
  • استفاده از هشتک های ریپورت شده; یکسری از هشتک ها توسط بسیاری از کاربران اینستاگرام بعنوان اسپم گزارش شده اند. اگر شما در پست های خود از این هشتک ها استفاده کنید قطعاً پست شما بعنوان یک محتوای مشکل دار شناخته شده و از نمایش در فید و سایر قسمت ها حذف می گردد. برای اینکه بدانید کدام هشتک ها ریپورت شده اند قبل از استفاده حتماً آنها را در اینستاگرام سرچ کنید در صورت مشاهده پیام اسپم بودن آن هشتک هرگز از آن استفاده نکنید.

هشتک ریپورت شده در اینستاگرام

یک نمونه هشتک ریپورت شده در اینستاگرام

۳- استفاده از ربات های اینستاگرام برای جذب فالوور ، لایک ، ویو و کامنت

۴- اینستاگرام محدودیت های مختلفی را در مورد اقدامات مختلف درون برنامه اعمال کرده است. استفاده بیش از حد از قابلیت های اینستاگرام که باعث می شود اینستاگرام پیج شما را وارد دایره قرمز نماید، برای مثال شما مجاز هستید در هر ساعت ۳۵۰ پست را لایک کنید اگر بیش از این حد لایک کنید حساب اینستاگرام شما اسپم و شادوبن خواهد شد.

  • در کل ۷۵۰۰ فالوینگ
  • ۱۶۰ فالو و یا آنفالو در ساعت
  • ۳۵۰ لایک در ساعت
  • ۳۰ هشتک در هر پست

 

شادوبن اینستاگرام

 

چگونه از شادوبن خارج شویم ؟

بسیاری از اینستاگرامرها معتقدند که در صورت شادوبن شدن باید برای مدتی مثلا ۳ تا ۵ روز فعالیت را کاهش داد و تغییراتی در بایو و یا تغییر رمز داد ولی اینها هیچکدام تاثیری نخواهند داشت. اینستاگرام محدودیت اعمال شده را پس از ۱۴ روز لغو می کند. در طول این مدت حتماً به پست گذاشتن ادامه دهید و سعی کنید دلیل محدودیت را پیدا کنید و در پست های آتی خود دیگر آن اشتباه را تکرار نکنید. برای رهائی از این محدودیت تعامل خود را با فالوورهایتان بیشتر کنید.

کلام آخر

به یاد داشته باشید از راه های میانبر استفاده نکنید. فالوور و لایک نخرید سعی کنید با الگوریتم کنار بیایید و طبق استانداردها و قوانین اینستاگرام پست های خود را منتشر کنید. ممکن است الگوریتم در صورت مشاهده تکرار تقلب و استفاده از راه های میانبر حساب شما را برای همیشه مسدود کند.

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©