سئوسیگ

معرفی اپلیکیشن افزایش لایک / کامنت اینستاگرام بصورت کاملا امن و واقعی

پیشرفت پیج اینستاگرام شما با ابزارهای سئوسیگ صد در صد امکان پذیر است. ابزارهای سئوسیگ به هیچ وجه نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما ندارند به همین دلیل 100 درصد ایمن هستند.

افزایش لایک

اپلیکیشن موبایل اینگیجمنت اینستاگرام سئوسیگ چیست ؟

یکی از موارد مهم و تاثیر گذار در رشد یک پیج اینستاگرام بالا بود تعامل پیج است. یعنی اگر پیجی بتواند میزان لایک بالا و کامنت خوب و متناسب با فالوورهای خود دریافت کند توسط الگوریتم بعنوان یک پیج با محتوای خوب و با کیفیت شناخته می شود. در این حالت الگوریتم پست های آن پیج را در قسمت های مختلف اینستاگرام از جمله اکسپلور و ساجست ها به نمایش می گذارد. این اتفاق می تواند باعث افزایش فالوورهای آن پیج شود. چگونه می توان باعث افزایش لایک و یا افزایش کامنت های یک پیج اینستاگرامی شد ؟

روش های افزایش تعامل در اینستاگرام

۱- بسیاری از کاربران و صاحبان پیج های اینستاگرام برای افزایش لایک و کامنت از نرم افزارهای جانبی (ربات ها) استفاده می کنند. این نرم افزارها بدلیل اینکه از طریق اطلاعات اکانت شامل یوزر نیم و پسورد اینستا به پیج مورد نظر اتصال برقرار می کنند، پس از مدتی توسط الگوریتم های اینستاگرام شناسائی می شوند و نتیجه آن شادوبن شدن پیج و یا جریمه شدن آن است. این نرم افزارها در واقع بصورت غیرقانونی و خلاف قوانین اینستاگرام برای پست لایک ، ویو و یا کامنت می گیرند بدون اینکه تعامل پیج افزایش یابد و این پس از مدتی توسط اینستاگرام شناسائی شده و عملاً پیج به جای رشد دچار افت خواهد شد.

۲- روش دوم برای افزایش لایک و کامنت استفاده از گروه های اینستاگرامی که بدون خطر و ایمن هستند می باشد، اما مشکلی که در آنها وجود دارد عدم هماهنگی بین اعضاء و در دسترس نبودن آنها در زمان طلائی انتشار پست است که نمی تواند تضمین کننده افزایش تعامل باشد. در این گروه ها مشکلات زیادی بدلیل نداشتن قوانین و یا عدم پایبندی اعضاء به قوانین به وجود می آید، که پس از مدتی باعث پاشیدن گروه می شود و عملاً هیچگونه تعاملی در آنها بوجود نخواهد آمد.

راه حل افزایش لایک و کامنت یا اینگیجمنت اینستاگرام

اپلیکیشن موبایل سئوسیگ یک راه حل کاملاً ایمن و بودن خطر برای افزایش تعامل و افزایش لایک، ویو و کامنت کاملاً واقعی و بدون تقلب است. این نرم افزار بدون اتصال به پیج شما و عدم نیاز به اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما تعامل پیج شما را به طرز شگفت انگیزی افزایش می دهد. برای بهره مندی از این اپلیکیشن از طریق لینک زیر آن را دانلود و روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و از طریق راهنمای موجود در اپلیکیشن بدون هیچگونه نگرانی کار خود برای رشد پیج اینستاگرامتان را شروع کنید.

لازم بذکر است این اپلیکیشن در حال حاضر فقط برای گوشی های اندروید در دسترس است که بزودی نسخه iOS آن نیز منتشر خواهد شد.

 

برای افزایش سرعت رشد پیج اینستاگرام خود
با قیمت های شگفت انگیز خرید کنید.

دوست عزیز اگر این محتوا برای شما مفید بود با اشتراک گذاری آن از طریق کلید های زیر باعث گسترش این آموزش شوید.

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

برای پست های اینستاگرام تان بی نهایت لایک و کامنت واقعی بگیرید

بدون استفاده از ربات و عدم نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام تان با خیال راحت برای پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بگیرید.
ابزار جدید

برای پست های اینستاگرام تان هشتگ های مناسب و ترند انتخاب کنید

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط به محتوا می تواند تا دو برابر بازدید پیجتان را افزایش دهد، هشتگ های مناسب پیج تان را بدست آورید.
ابزار جدید

پیج اینستاگرام تان را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کنید

اگر پیشرفت پیج تان برای شما مهم است باید اطلاعات آماری دقیقی از روند رشد آن داشته باشید، با این ابزار اطلاعات شگرفی بدست آورید
ابزار جدید

آکادمی کسب و کار اینترنتی سئوسیگ

هرگونه کپی برداری از محتوای آکادمی سئوسیگ غیر قانونی است.
طراحی و پیاده سازی توسط آکادمی سئوسیگ

تهران - 1400 ©